
هفته پیش سالگرد ازدواجمون بود... یه روز خاص...سومین سال ازدواج...حرم رفتیم...همون رستورانی که اولین بار با هم غذا خوردیم رفتیم... من برای همسر هدیه کفش خریدم... اون برای من گردنبند و گوشواره... شبش هم رفتیم خونه بابا...مامان واسمون کیک درست کرده بودن...مامانیم هم بودن...یه جعبه شکلات دادن... امشب هم...
ادامه مطلب
گاهی وقت ها یه کاریو انجام میدی و بعدش پشیمون میشی خیلیم پشیمون میشی... قبل انجام اون کار هم میدونی که اگر انجامش بدی پشیمون میشی ولی بازم انجامش میدی... وقتی انجام دادی همه اتفاقاتیو که بعدش می افته ته دلت میدونی که بخاطر همین بوده... اینو نوشتم که ثبت بشه واسم و یادم نره که .... زندگی خرج داره ها...خیلیم خرج داره... روزه نمازتون قبول... ده روز متوالی روزه......
ادامه مطلب