زندگی ما دو نفر

متن مرتبط با «خوب بد جلف» در سایت زندگی ما دو نفر نوشته شده است

داداش خوبم

  • نیلوبلاگ

    امشب توی خونه تنها بودم که داداش خوبم زنگ زد که میخواد بیاد خونمون...خیلی خوشحال شدم... افطاری با داداش مهربونمم خیلی خوب بود... خیلی داداشمو دوست دارم...خدا حفظش کنه......

    ادامه مطلب
  • خوب

  • نیلوبلاگ

    امروز با مامانم بعد کلی دنگ و فنگ بالاخره بعد از مدت ها رفتیم استخر... خیلی خوب بود و خوش گذشت... اینروزا همسری خیلی خسته میشه...هم سره کار...هم کلاس...هم بعضی روزا منو میبره سره کار صبح ها.. خلاصه که خیلی خسته اس......

    ادامه مطلب