مادربزرگ همسری پریروز فوت کرد...دیروز دفنش کردن...امروز هم که مسجدش بود... خدا رحمتش کنه...همسری خیلی ناراحته... پیرزن خوب و مهربونی بود... خدا سایه همه ی بزرگترا رو روی سرمون نگه داره.......